BDSM er en fantastisk verdern, som jeg har været alt for længe om at turde åbne døren fuldt ud til. Jeg dristede mig til "at se indenfor" efter en skilsmisse og fulgte op med et rollespil. - slavinde og Herre. Vi var begge uerfarne, men nysgerrige. Pludselig fængede det og blev reelt. Det kunne jeg også se i spejlet dagen efter, Jeg opdagede, det førte til smil - ikke ærgrelse. Vi er noge, der er født med slave-genetik - og andre med Herre- eller Domina-gener. Vi har alle behov for at udleve det, men ikke alle tør. Jeg opfordrer alle, der føler nysgerrigheden, til "at se indenfor" i BDSM-vedenen. Den er så stor og smukl - når man tør stå ved, hvad man er. Hvad siger andre mon til det?
Svar #90
Skrevet 2026-05-17 19:53:22
“Hvad andre siger” det hører jeg ofte, vær dig selv og nyd det. Rigtigt godt indlæg. Tak
Herre2630
Herre2630
Log ind for reaktioner, citering og
rapportering.